Категорії
 
 
 
 
 
Гарантія, скарги та політика розгляду скарг

5. Гарантія, умови та порядок розгляду скарг

5.1. Положення цього пункту не поширюються на покупця, який не є споживачем, або на особу, яка купує товар з метою здійснення підприємницької діяльності, а не з метою особистого споживання як фізична особа; відповідальність за недоліки товару в цьому випадку регулюється положеннями §422 і наступних Господарського кодексу. Продавець розглядає скарги споживачів відповідно до законодавства Словацької Республіки, зокрема Закону № 250/2007 Зб. зак.

5.2. Для всіх товарів, придбаних на підставі цивільного права, гарантійний термін відповідно до законодавства Словацької Республіки, як правило, становить 24 місяці, якщо законодавством Словацької Республіки не передбачено коротший термін для певних видів товарів. Гарантійний термін починається з дати отримання товару покупцем. Продавець несе відповідальність перед Покупцем-споживачем за дефекти товару відповідно до статей 623 і 623 Цивільного кодексу.

5.3. Тривалість гарантійного терміну базується на законодавстві Словацької Республіки. Якщо на проданому товарі, його упаковці або в інструкції, що додається до нього, вказано термін використання, гарантійний термін не закінчується до закінчення цього терміну.

5.4. Гарантія не поширюється на дефекти і пошкодження, що виникли: у зв'язку з нормальним зносом, діями Покупця або третьої особи після прийняття Покупцем товару, непрофесійним, недбалим поводженням, надмірним навантаженням, механічними пошкодженнями або зносом, використанням товару всупереч його інструкції або призначенню або недотриманням правил використання, обслуговування або зберігання, стихійними лихами, непрофесійним або неналежним монтажем, установкою чи зберіганням, в результаті непроведення регулярного технічного обслуговування і сервісних оглядів (якщо такі передбачені інструкцією по експлуатації).

5.5. Гарантія Покупця також втрачає чинність, якщо з Товару знято пломбу або якщо Товар підроблено.

5.6. Якщо Покупець бажає подати Скаргу або Повернення коштів, він повинен підготувати копію підтвердження покупки (рахунок-фактуру, яка також служить гарантійним талоном). Заповніть Заяву про скаргу або Заяву про повернення коштів і прикладіть її разом з документом, що підтверджує покупку, до упакованого товару. Наступні інструкції допоможуть вам діяти далі:

1. Виберіть, що ви хочете зробити: повернути кошти за товар або подати скаргу.
2. Якщо ваша посилка важить менше 50 кг, заповніть всі необхідні дані, і кур'єр забере посилку після того, як ви завершите реєстрацію скарги. Якщо ваша посилка важить більше 50 кг, оберіть опцію "Я сам організую доставку" при створенні скарги і після її реєстрації зв'яжіться з нашою клієнтською підтримкою, щоб обговорити наступні кроки.
3. Після заповнення необхідних даних натисніть "Подати скаргу".
4. Після створення скарги буде згенеровано звіт, який надійде на вашу електронну скриньку з подальшими інструкціями.

Якщо у вас виникли питання або вам потрібна подальша допомога, будь ласка, не соромтеся звертатися до нас.
Ми тут для вас і завжди раді допомогти.

 

 

5.7. Покупець повинен додати до заявленого товару розбірливу копію документа про покупку (рахунок-фактуру, який служить гарантійним талоном) та повідомлення про претензію з описом дефекту. Звіт про рекламацію ви отримаєте електронною поштою після її реєстрації. Товар повинен бути доставлений в чистому стані та з аксесуарами, що поставляються разом з товаром.

5.8. Неможливо оцінити та задовольнити претензію без пред'явлення товару або без доказів того, що товар був придбаний у Продавця і що він знаходиться в межах гарантійного терміну.

5.9. Продавець розглядає скарги споживачів відповідно до законодавства Словацької Республіки, зокрема Закону № 250/2007 Зб. з наступними змінами та доповненнями, Цивільного кодексу Словацької Республіки та чинного законодавства. Якщо йдеться про дефект, який можна усунути, покупець має право на його безкоштовне, своєчасне та належне усунення. Продавець зобов'язаний усунути дефект без невиправданої затримки. Замість усунення дефекту Покупець може вимагати заміни товару або, якщо дефект стосується лише частини товару, заміни частини, якщо це не спричинить непропорційних витрат для Продавця по відношенню до ціни товару або серйозності дефекту. Продавець завжди може замінити дефектний товар на справний замість усунення дефекту, якщо це не спричинить серйозних незручностей для покупця. Якщо є недолік, який неможливо усунути і який перешкоджає належному використанню речі, покупець має право вимагати заміни товару або відмовитися від договору. Такі ж права має покупець, якщо недоліки можна усунути, але якщо він не може належним чином використовувати товар через повторне виявлення недоліків після ремонту або через більшу кількість недоліків. За наявності інших невиправних дефектів Покупець має право на відповідну знижку на товар.

5.10. Продавець зобов'язаний повідомити Покупця про спосіб розгляду рекламації негайно, в більш складних випадках протягом 3 днів з моменту початку процедури розгляду рекламації, в обґрунтованих випадках, особливо якщо потрібна складна технічна оцінка стану товару, але не пізніше 30 днів з моменту початку процедури розгляду рекламації. Після визначення способу розгляду рекламації продавець або призначена ним особа зобов'язаний розглянути рекламацію негайно; в обґрунтованих випадках рекламація може бути розглянута пізніше. Однак розгляд скарги не може тривати довше 30 днів з дня подання скарги. Після закінчення терміну розгляду рекламації споживач має право відмовитися від договору або обміняти товар на новий. Після закінчення процедури розгляду рекламації, а також на вимогу Продавця Покупець зобов'язаний протягом 15 днів прийняти від Продавця заявлений товар, якщо рекламація була вирішена шляхом ремонту, надання знижки, обміну товару (на новий товар) або відхилення рекламації. Скарги та пропозиції споживачі можуть надсилати на адресу юридичної адреси Продавця. Після закінчення процедури розгляду рекламації, а також на підставі виклику Продавця Покупець зобов'язаний протягом 15 днів прийняти від Продавця заявлений товар, якщо рекламація була врегульована шляхом ремонту, надання знижки, обміну товару (нового товару) або відхилення рекламації. Скарги та пропозиції споживача можна надсилати на юридичну адресу Продавця.

5.11. Якщо Покупець не вступить у володіння товаром навіть протягом 30 днів після вирішення рекламації або протягом 30 днів з дня повторної доставки товару Покупцеві або не вступить у володіння товаром протягом такого ж терміну після відправлення повідомлення Продавця на контактну адресу, надану Покупцем після закінчення процедури розгляду рекламації, Продавець має право відповідно до закону вимагати від Покупця оплату в розмірі 0,50 євро за кожен день зберігання товару.

5.12. Якщо Споживач пред'явив претензію щодо Товару протягом перших 12 місяців з моменту придбання, Продавець може відхилити її лише на підставі професійної оцінки; незалежно від результату професійної оцінки, від Споживача не можна вимагати оплати витрат на професійну оцінку або будь-яких інших витрат, пов'язаних з професійною оцінкою.

5.13. Якщо споживач пред'явив претензію на товар після закінчення 12 місяців з дня покупки і продавець відхилив претензію, особа, яка врегулювала претензію, зобов'язана в документі про врегулювання претензії вказати, кому споживач може направити товар для проведення експертної оцінки. Якщо товар направляється на експертизу визначеній особі, витрати на проведення експертизи, а також будь-які інші обґрунтовано понесені у зв'язку з цим витрати несе продавець, незалежно від результату експертизи. Якщо споживач встановить відповідальність продавця за дефект за допомогою професійної експертизи, споживач може повторно пред'явити вимогу; гарантійний термін не закінчується під час проведення професійної експертизи. Продавець зобов'язаний відшкодувати споживачеві протягом 14 днів з дня повторного пред'явлення вимоги всі витрати, пов'язані з проведенням професійної експертизи, а також всі обґрунтовано понесені витрати, пов'язані з нею. Повторно заявлена вимога не може бути відхилена.