Категорії
 
 
 
 
 
Повернення товару - відмова від договору

6. Повернення товару - відмова від договору

6.1.

Інструкція про право Покупця на відмову від договору / реалізація права на відмову від договору.
Покупець має право відмовитися від договору без пояснення причин протягом 14 днів з отримання товару. Термін відмови від договору закінчується через 14 днів після того, як Покупець або призначена ним третя особа, за винятком перевізника, прийме товар.
Якщо товари в замовленні доставляються окремо, термін відмови від договору закінчується через 14 днів після того, як Покупець або призначена ним третя особа, за винятком перевізника, отримає товар, який був доставлений останнім. При реалізації права на відмову від договору Покупець зобов'язаний повідомити Продавця про своє рішення відмовитися від цього договору однозначною заявою (шляхом реєстрації в системі відмови від договору, яка вкладена нижче).

Строк на відмову від договору зберігається, якщо Покупець надішле повідомлення про реалізацію права на відмову від договору до закінчення строку на відмову від договору. Подальші умови регулюються законом № 102/2014 Зб. зак. У разі відмови від договору Продавець зобов'язаний повернути Покупцеві всю сплачену суму. Продавець зобов'язаний повернути Покупцеві платіж без невиправданої затримки, найпізніше протягом 14 днів з дня отримання ним повідомлення Покупця про відмову від цього договору, а також придбаний товар згідно із замовленням. Повернення коштів за придбаний товар буде здійснено Покупцеві тільки після того, як повернутий товар буде доставлений назад на адресу Продавця.
Якщо Покупець бажає відмовитися від Договору, він повинен підготувати копію документа, що підтверджує покупку - Інвойс та
заповнену Заяву про відмову від Договору.
За товаром приїде кур'єр. Наступна інструкція допоможе вам діяти далі:
1. Виберіть опцію "Повернення коштів".
2. Якщо ваша посилка важить до 50 кг, заповніть всі необхідні дані, і кур'єр приїде забрати посилку після того, як ви завершите реєстрацію скарги. Якщо ваша посилка важить більше 50 кг, оберіть опцію "Я організую доставку самостійно" при створенні скарги і після її реєстрації зв'яжіться з нашою службою підтримки, щоб узгодити наступні кроки.
3. Після того, як ви заповнили необхідні дані, натисніть "Подати скаргу".
4. Після створення скарги буде згенеровано звіт, який надійде на вашу електронну скриньку з
подальшими інструкціями.
Якщо у вас виникли запитання або вам потрібна подальша допомога, будь ласка, не соромтеся зв'язуватися з нами. Ми тут для вас і завжди раді допомогти.

 

 




6.2 У разі повернення пошкодженого, використаного або зношеного товару або товару без супровідних документів та аксесуарів Продавець має право вимагати від Покупця відшкодування збитків або пред'явлення інших законних вимог.

6.3. За домовленістю між Продавцем і Покупцем та відповідно до цих ОУП Покупець не має права відмовитися від договору купівлі-продажу без пояснення причин у будь-якому з наступних випадків:
a) продаж товару, укладеного в захисну упаковку, який не підлягає поверненню за станом здоров'я або з гігієнічних міркувань і захисна упаковка якого була пошкоджена після доставки
b) продаж товару, який через свій характер може бути нерозривно змішаний з іншими товарами після доставки.

6.4 У разі порушення умов відмови від договору або належного повернення товару Продавець має право вимагати від Покупця відшкодування завданих йому збитків згідно з чинним законодавством.

6.5 Обов'язком Покупця за цими умовами є прийняття замовленого товару та оплата товару. Невиконання цього договірного зобов'язання вважається порушенням договору купівлі-продажу.

6.6 Якщо Продавець і Покупець не домовилися про інше, Покупець не може відмовитися від договору, предметом якого є продаж товарів, виготовлених відповідно до його конкретних вимог, товарів, виготовлених на замовлення, або товарів, призначених спеціально для одного Споживача.