Категорії
 
 
 
 
 

Загальні умови та положення інтернет-магазину Protechshop.com.ua

Правила та умови

Стаття I.
Вступні положення


Пункт 1
Pro-Tech Shop, TOB,
Lieskovská cesta 2279
962 21 Lieskovec

ЄДРПОУ: 52566269
ІПН: 2121065980
ПДВ номер: SK2121065980
зареєстрована в Торговому реєстрі Окружного суду BB, секція: Sro, додаток: 37088/S.


Наглядовий орган:
Словацька торгова інспекція (SOI)
Інспекція SOI в Бансько-Бистрицькому краї
Dolná 179/46, 974 01 Banská Bystrica
Департамент нагляду та права
тел.048/412 49 69, 048/415 18 71, 048/415 18 73, факс 048/412 46 93
http://www.soi.sk
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

Pro-Tech Shop, TOB, за участі третьої особи управляє торговим веб-порталом/інтернет-магазином за адресою www.protechshop.com.ua (далі також "Торговий портал"). За допомогою цього порталу третя особа (далі - "Покупець") може переглядати товари на торговому порталі. При цьому, відповідно до умов, викладених у цих Загальних умовах (далі - "ЗУП") та за умови прийняття Продавцем пропозиції щодо замовлення/договору купівлі-продажу, ця особа має можливість придбати товар, обраний нею, як Покупець.

Пункт 2
Адреса електронної пошти Продавця: info@protechshop.com.ua.
Графік роботи: звичайні робочі дні з понеділка по п'ятницю з 08.30 до 17.00.
Ці дані можуть бути змінені або оновлені в будь-який час на сайті www.protechshop.com.ua.

Пункт 3
Ці Загальні умови та положення (ЗУП) регулюють правовідносини між Pro-Tech Shop, TOB як продавцем і покупцем, який відповідно до ЗУП і в порядку, викладеному в ЗУП, висловлює зацікавленість у придбанні товарів на веб-сайті www.protechshop.com.ua. Ці правовідносини між Продавцем і Покупцем, що виникають у зв'язку з купівлею, доставкою товарів і претензіями щодо дефектів товарів, регулюються положеннями відповідного законодавства Словацької Республіки, зокрема Цивільного кодексу Словацької Республіки та Господарського кодексу Словацької Республіки, в залежності від їх змісту і сторін купівлі-продажу. Ці ЗУП також регулюють зобов'язання сторін до моменту укладення договору купівлі-продажу на підставі реєстрації особи покупця. Взаємовідносини Продавця і Покупця також регулюються Порядком розгляду скарг для інтернет-магазину www.protechshop.com.ua (далі - "Порядок розгляду скарг"), зазначеним в п. 5 ЗУП.

Пункт 4
Договір купівлі-продажу означає договір між Продавцем і Покупцем, предметом якого є купівля товарів, представлених на сайті www.protechshop.com.ua, укладений відповідно до статті 2 і далі ЗУП.

Пункт 5
Положення ЗУП та закону, що регулює права споживача, не поширюються на покупця, який не є споживачем відповідно до Закону № 250/2007 Зб. зак. або який купує товар з метою здійснення підприємницької діяльності, а не для особистого споживання. Така особа не має права на права споживача відповідно до чинного законодавства. Відповідальність за недоліки товару і взаємовідносини між продавцем і покупцем, який не є споживачем, регулюються в цьому випадку положеннями Торгового кодексу Словацької Республіки.

Пункт 6
Товари, представлені на торговому порталі (якщо в назві або описі товару чітко не вказано інше), відносяться до категорії хобі. Дані про товари, представлені на торговому порталі (зокрема, наявність, ціна, запас, розмір, форма, візерунок, колір), не оновлюються продавцем в режимі онлайн в будь-який час. Ці дані про товари не завжди можуть бути повними, правильними та ідентичними фактичній ситуації на торговому порталі. Поняття "Наявність", що відображається поруч з товарною позицією на торговому порталі, не може бути інтерпретоване як визначення терміну поставки товару продавцем. Зазначена наявність товару є лише орієнтовною, необов'язковою оцінкою часу, протягом якого Продавець очікує розпродати наявні запаси. Немає можливості заздалегідь показати Товар Покупцеві, не завжди є можливість приймати замовлення і здійснювати їх доставку, в разі необхідності через третю особу. Товари, що продаються через торговий портал, завжди обмежені поточним запасом Продавця, і повторне замовлення та/або доставка товарів після їх розпродажу неможлива, навіть через іншу особу. У певних випадках Продавець не зможе доставити Товар або еквівалентний Товар або організувати доставку іншим Продавцем за такою ціною, в такий час і в такій кількості, які є обґрунтованими щодо Товару, його опису та ціни, зокрема, якщо стався винятковий випадок відповідно до статті 2.15 ЗУП. Покупець завжди повинен бути поінформований про будь-який такий надзвичайний випадок - неможливість поставки товару належним чином, а у випадку укладеного договору кожна зі сторін має право відмовитися від договору. Деякі товари можуть виготовлятися в декількох модифікаціях - найбільш типова з них завжди показана на фото. Однак якість, основні характеристики та загальний характер товару (як зазначено в описі) залишаються незмінними.

Пункт 7
Споживач - це фізична особа, яка купує товари або послуги і під час укладення та виконання споживчого договору не діє в рамках своєї підприємницької діяльності, професії або роду занять. Продавець - фізична або юридична особа, яка при укладанні та виконанні споживчого договору діє в рамках своєї підприємницької діяльності або професії, або особа, яка діє від їх імені або за їх дорученням. Постачальник - фізична або юридична особа, яка безпосередньо або через інших підприємців поставила продавцю товар і дії якої не впливають на характеристики товару. Магазин - інтернет-магазин, який експлуатується Продавцем і представлений сукупністю веб-сайтів і додатків електронної комерції на певному інтернет-домені.

Стаття II.
Замовлення товару / договір купівлі-продажу / дії для укладення договору



Пункт 1
Купівля товару здійснюється шляхом оформлення та відправлення Покупцем замовлення в торговому порталі Продавця, за умови, що замовлення Покупця повинно бути узгоджене (прийняте) Продавцем відповідно до ЗУП, в іншому випадку договірні відносини не виникнуть. Якщо замовлення прийнято Продавцем відповідно до ЗУП, Продавець зобов'язаний поставити замовлений товар в термін поставки згідно зі статтею 4.1 ЗУП. Перед тим, як Покупець відправить замовлення, Покупцеві повідомляється і надається інформація на торговому порталі і в ЗУП відповідно до спеціальних правил, зокрема відповідно до ст. 3 Закону № 102/2014 Зб. зак. Покупець, натиснувши відповідне поле перед подачею замовлення на порталі, підтверджує, що він ознайомився з цими умовами, прочитав їх, зрозумів їх зміст і згоден з ними в повному обсязі.

Пункт 2
Для того, щоб мати можливість активно здійснювати покупки на торговому порталі або брати участь в рекламних і конкурсних заходах Продавця, Покупець повинен зареєструватися на сайті www.protechshop.com.ua в реєстраційній частині порталу. Реєстрація Покупця може бути здійснена до або під час процесу вибору. Особа, яка заповнює реєстраційну форму, зобов'язана внести дані відповідно до обов'язкових полів реєстраційної форми. Заповнюючи реєстраційну форму, покупець одночасно дає згоду на обробку своїх персональних та інших даних відповідно до статті 7 і наступних ЗУП та умов ЗУП. Покупець зобов'язаний негайно оновлювати ці дані на порталі в разі їх зміни при відправленні замовлення, оскільки їх правильність, правдивість і своєчасність впливають на доставку товару Покупцеві. Обов'язкові поля реєстраційної форми позначені знаком "*". Покупець зобов'язаний надати правильну, повну і правдиву інформацію. Невиконання Покупцем вищевказаних зобов'язань тлумачиться проти Покупця. Успішний процес реєстрації завершується присвоєнням імені та пароля доступу, спеціальний електронний лист не надсилається. Покупець зобов'язаний зберігати ім'я доступу та пароль, згенеровані в процесі реєстрації, в безпечному місці та захищати їх таким чином, щоб вони не могли бути використані не за призначенням.

Пункт 3
Покупець переглядає та вибирає товари відповідно до категорій товарів, перелічених у лівому меню товарів або шляхом натискання на відображені товари. Покупець вибирає деталі товару відповідно до опублікованої інформації про замовлення і натискає на кнопку "Додати в кошик", щоб додати товар до свого замовлення. Якщо покупець завершив процес вибору товару, він натискає на кнопку "Замовити". В іншому випадку він має право повернутися до процесу вибору товарів, натиснувши на кнопку "Продовжити покупки".

Пункт 4
Процес створення замовлення покупця складається з 4 кроків: а) вибір товару і натискання на кнопку "Замовити"; б) вибір способу оплати, доставки і ціни доставки; в) підтвердження замовлення; г) відправка замовлення.

Пункт 5
На кожному з цих кроків покупець слідує навігаційним інструкціям, і кожен з цих кроків, як правило, завершується натисканням кнопки "Продовжити". Покупець зобов'язаний надати повну, правдиву і правильну інформацію, необхідну для правильної доставки товару. Покупець зобов'язаний перевірити точність обраних даних та інформації в процесі замовлення товару до його остаточної відправки Продавцю.

Пункт 6
Застосування будь-яких інших умов Покупця, викладених в замовленні, іншому документі, повідомленні або електронному листі Покупця, які б суперечили цим ЗУП, категорично виключається.

Пункт 7
Замовлення Покупця вважається відправленим, якщо воно доставлене Продавцю і містить всі необхідні дані - найменування замовленого товару, його кількість, ціну, адресу доставки та виставлення рахунку, адресу електронної пошти та контактні телефони Покупця. Після відправлення замовлення, Ваше замовлення буде оброблено і на Вашу електронну пошту буде надіслано підтвердження отримання замовлення Продавцем. У разі необхідності будь-яка додаткова інформація щодо вашого замовлення буде надіслана на вказану адресу електронної пошти.

Пункт 8
Перед відправкою замовлення Продавцю Покупець завжди повинен натиснути і підтвердити, що він ознайомився і згоден з чинними ЗУП Продавця, вважаючи їх частиною договірних відносин між Продавцем і Покупцем. Процес оформлення та відправлення замовлення Покупцем не може бути завершений без цієї дії. Кожному замовленню присвоюється реєстраційний номер. При спілкуванні з Продавцем і при здійсненні оплати Покупець також повинен вказувати номер замовлення.

Пункт 9
Покупець відправляє замовлення Продавцю за допомогою торгового порталу. Таке замовлення є пропозицією Покупця укласти договір купівлі-продажу на умовах цих ЗУП. Замовлення має бути прийняте Продавцем протягом 15 днів з моменту його отримання Продавцем. Відправляючи замовлення Продавцю через торговий портал, Покупець висловлює свою волю бути пов'язаним своїм замовленням протягом зазначеного терміну, придбати і прийняти обраний ним товар за ціною придбання, відповідно до умов ЗУП, за умови його прийняття Продавцем. Після отримання замовлення Продавець негайно підтверджує замовлення Покупця в електронному вигляді, тобто інформує Покупця про отримання та включення замовлення Покупця в систему Продавця. Електронне підтвердження замовлення не є прийняттям замовлення Продавцем відповідно до статті 2 ЗУП і не становить часткового договору купівлі-продажу.

Пункт 10
На підставі угоди сторін і відповідно до ЗУП договір купівлі-продажу між сторонами укладається, якщо Продавець підтверджує замовлення Покупця і одночасно приймає його (тобто погоджується із замовленням) за допомогою спеціального електронного листа або повідомлення, адресованого Покупцеві протягом вищезгаданого періоду 15 днів з моменту отримання замовлення, відповідно до порядку, викладеного в цих ЗУП. Продавець оформляє прийняття замовлення Покупця шляхом відправлення Покупцеві електронного листа або повідомлення. В електронному повідомленні Продавця про прийняття замовлення Покупця буде вказано факт прийняття замовлення Покупця, який буде виражений поняттям "підтверджено", і, де це застосовно, факт відправки товару (далі за текстом ЗУП - "прийняття замовлення"). Прийняття замовлення являє собою договір купівлі-продажу між сторонами. На підставі домовленості сторін та цих ЗУП Продавець зобов'язаний виконати прийняте замовлення в строк, передбачений статтею 4.1 ЗУП.

Пункт 11
Покупець може відкликати замовлення за допомогою електронного листа, надісланого Продавцю, за умови, що таке відкликання надійшло до Продавця до того, як Продавець здійснив прийняття замовлення в порядку, встановленому ЗУП. Закінчення терміну прийняття замовлення Продавцем без його прийняття автоматично анулює замовлення. Замовлення також анулюється в інших випадках відповідно до ЗУП.

Пункт 12
Зміна замовлення/умов: якщо Продавець не може погодитися - прийняти замовлення Покупця в повному обсязі (наприклад, 1 з 4-х позицій буде недоступна) або якщо Продавець пропонує змінити його або змінити умови поставки з інших причин, Покупець буде проінформований про це по електронній пошті або іншим відповідним способом. При цьому Покупцеві буде запропоновано погодитися або не погодитися зі змінами. Покупець зобов'язаний погодитися або не погодитися протягом 2 днів з моменту повідомлення про запропоновану зміну. Протягом цього періоду наявні товари із замовлення Покупця будуть зарезервовані за Покупцем. Тільки після прийняття (схвалення) Продавцем запропонованої Покупцем зміни в замовленні між сторонами встановлюються договірні відносини. Якщо Покупець не погодиться на зміну протягом вищевказаного терміну в зазначеному порядку, замовлення Покупця вважається анульованим повністю, а пропозиція Продавця про зміну вважається такою, що не була прийнята Покупцем після закінчення вищевказаного терміну.

Пункт 13
Договір купівлі-продажу між Продавцем і Покупцем укладається шляхом прийняття Продавцем замовлення Покупця або шляхом прийняття Покупцем запропонованої Продавцем і оформленої Покупцем зміни до замовлення. З договору купівлі-продажу випливає обов'язок Продавця передати Покупцеві предмет купівлі-продажу та виконати зобов'язання, передбачені ЗУП. Покупець зобов'язаний прийняти предмет купівлі з укладеного договору, сплатити за нього Продавцю узгоджену ціну та виконати обов'язки, передбачені договором та ЗУП. Продавець зобов'язаний виконати прийняте замовлення в терміни, передбачені статтею 4.1 ЗУП.

Пункт 14
В особливих випадках і перед відправкою повідомлення про прийняття Продавець залишає за собою право вимагати від Покупця надання додаткових необхідних документів, відомостей або перевірки точності персональних даних Покупця, адреси електронної пошти або номера телефону. Залежно від характеру замовлення Покупця, Продавець завжди має право попросити Покупця надати додаткове підтвердження замовлення або особи Покупця відповідним чином, наприклад, у письмовій формі, електронною поштою, SMS або телефоном. Якщо Покупець не надасть додаткову дані у спосіб і в строк, про які просить Продавець, замовлення (до прийняття) або договір купівлі-продажу (після прийняття) буде анульовано з самого початку по закінченні цього строку.

Пункт 15
Покупець має право відмовитися від Договору купівлі-продажу відповідно до ЗУП та закону у разі відсутності товару на складі, недоступності товару або якщо Продавець не може поставити товар Покупцеві в узгоджений термін, або з причин форс-мажорних обставин чи настання надзвичайних обставин. Якщо Продавець не може поставити товар Покупцеві за ціною, зазначеною в замовленні, з вищевказаних причин і повідомляє про це Покупця до обов'язкового прийняття замовлення, Продавець не зобов'язаний приймати пропозицію Покупця про укладення договору купівлі-продажу. Якщо Покупець вже сплатив покупну ціну, вона підлягає поверненню Покупцеві відповідно до закону та ЗУП. Продавець також має право в односторонньому порядку відмовитися від договору та/або не передавати товар Покупцеві, якщо виявить, що він надав невірну, неповну або неправдиву інформацію про Покупця, особу, яка приймає товар, або якщо існує ризик заподіяння шкоди Продавцю в результаті поведінки особи, з якою Продавець зв'язався (наприклад, шахрайська поведінка).

Пункт 16
Покупець має право в односторонньому порядку відмовитися від договору в період між укладенням договору та поставкою товару. Можливості покупця відмовитися від договору після отримання товару викладені в ЗУП і в законі. До ЗУП також додаються Інструкція про здійснення права споживача на відмову від товару та Типова форма заяви про відмову від товару. Ці документи можуть бути завантажені покупцем, необхідні посилання на них наведені в кінці цих ЗУП. Під час укладення договору Продавець надає Споживачеві Інструкцію про реалізацію права Споживача на відмову від договору та Зразок заяви Споживача про відмову від договору під час доставки товару.

Пункт 17
Ані Покупець, ані Продавець не мають права переуступати вимогу, що випливає із взаємних відносин, третій особі. До відправлення замовлення Покупець має право вчиняти дії та використовувати технічні засоби, описані в розділах 2 і 3 цих ЗУП, з метою укладення договору, виявлення або виправлення технічних дефектів.

Пункт 18
Якщо через відсутність товару на складі або його недоступність Продавець не може передати товар Покупцеві в термін, узгоджений в Договорі купівлі-продажу або зазначений в цих ЗУП, Продавець зобов'язаний запропонувати Покупцеві альтернативне виконання або можливість відмовитися від Договору купівлі-продажу або анулювати замовлення, якщо Договір купівлі-продажу ще не укладений. Покупець може відмовитися від договору купівлі-продажу або скасувати замовлення, надіславши електронне повідомлення. Якщо Продавець не може поставити Покупцеві товар за вказаною в замовленні ціною з причин, зазначених вище, і повідомляє про це Покупця до обов'язкового прийняття замовлення, Продавець не зобов'язаний приймати пропозицію Покупця про укладення договору купівлі-продажу. Якщо Покупець вже сплатив покупну ціну або її частину, Продавець повертає Покупцеві вже сплачену покупну ціну або її частину протягом 14 днів з дня отримання електронного повідомлення про відмову від договору купівлі-продажу або анулювання замовлення таким же способом, який Покупець використовував при його оплаті, якщо з Покупцем не буде узгоджений інший спосіб повернення коштів без додаткових платежів з боку Покупця. Якщо Покупець не прийме запропоноване Продавцем альтернативне виконання або не відмовиться від Договору купівлі-продажу протягом прийнятного терміну, Продавець має право відмовитися від Договору купівлі-продажу і, якщо Покупець вже сплатив Покупну ціну або її частину, Продавець зобов'язаний повернути вже сплачену Покупну ціну або її частину протягом 14 днів з дня вручення Покупцеві заяви про відмову від Договору купівлі-продажу.



Стаття III.
Ціна покупки та умови оплати



Пункт 1
Покупець зобов'язаний сплатити Продавцю ціну покупки та транспортну ціну за товар відповідно до замовлення, прийнятого Продавцем (укладеного договору). При створенні замовлення ці пункти також вказуються в загальній сумі (сума ціни товару і транспортних витрат). Ціна товару на порталі вказана з урахуванням ПДВ, якщо не зазначено, що це ціна без ПДВ. ПДВ застосовується до поставок товарів і послуг відповідно до законодавства.

Пункт 2
У покупну ціну товару не включаються банківські збори за оплату покупної ціни, витрати на транспортування товару, витрати на післяплату, витрати на доставку придбаного товару відповідно до п. 4. ЗУП, витрати на використання електронних засобів зв'язку. Ці збори і витрати оплачуються Покупцем, якщо нижче не вказано інше. При оплаті з-за кордону Покупець як платник зобов'язаний оплатити комісійні свого банку та інші збори, зокрема, банків-кореспондентів. Ціна проданого електрообладнання повинна включати в себе утилізаційний збір для покриття витрат на екологічно безпечну утилізацію електрообладнання в кінці його терміну служби.

Пункт 3
Покупець і Продавець мають право анулювати замовлення (до моменту відправки товару) відповідно. Відмовитися від договору купівлі-продажу, якщо Продавець не може виконати свої зобов'язання за договором купівлі-продажу у зв'язку з розпродажем запасів, відсутністю товару, або якщо виробник, імпортер або постачальник товару, погодженого в договорі купівлі-продажу, припинив виробництво або вніс такі суттєві зміни, які унеможливили б виконання Продавцем своїх зобов'язань за Договором купівлі-продажу, або з причин форс-мажорних обставин, або якщо, доклавши всіх зусиль, які від нього справедливо вимагаються, він не в змозі поставити Товар Покупцеві у строки, визначені цими Умовами, або за ціною, зазначеною в цьому Замовленні. Усі акції діють доти, доки вистачає запасів, якщо інше не зазначено для конкретних товарів.

Пункт 4
Спосіб оплати ціни покупки, вартості транспортування товару (спосіб оплати вибирається покупцем в процесі замовлення товару на торговому порталі і вказується в замовленні з кількісною оцінкою вартості):

післяплатою (накладений платіж) - ціна покупки та вартість післяплати і транспортування товару вказуються в кошику в процесі замовлення товару,
готівкою на рахунок Продавця - ціна покупки і вартість доставки товару вказуються в кошику при замовленні товару,
безготівковим розрахунком на рахунок Продавця в момент створення замовлення або після прийняття замовлення - ціна покупки і вартість доставки вказуються в кошику при замовленні товару.
за допомогою споживчого кредиту з розстрочкою платежу - більше інформації тут:
https://www.quatro.sk/ako-nakupovat
При оплаті в якості змінного символу необхідно ввести номер замовлення покупця. Неправильно вказаний Покупцем змінний символ під час оплати призводить до неправильного розрахунку вартості покупки, і Покупець несе всі ризики, пов'язані з цим, і Покупець не виконує зобов'язання щодо оплати.

Пункт 5.
Термін оплати Покупної ціни:
Якщо обрано безготівковий розрахунок або готівковий розрахунок шляхом внесення коштів на рахунок Продавця: Покупець зобов'язаний сплатити Покупну ціну Продавцю не пізніше ніж через 2 дні з дня укладення Договору та до отримання Товару в порядку, визначеному в пункті 3. ЗУП; покупець має право здійснити оплату вже під час оформлення та відправлення замовлення продавцю, при цьому платіж сприймається як авансовий платіж купівельної ціни та витрат на транспортування товару, але покупцеві рекомендується здійснити оплату лише після прийняття замовлення продавцем (укладення договору),
Для післяплати: покупець зобов'язаний сплатити продавцю купівельну ціну та витрати на транспортування не пізніше моменту доставки товару покупцеві.

Пункт 6
Банківська комісія за оплату покупцем покупної ціни та транспортних витрат регулюється договором між покупцем і банком покупця. Покупцеві повідомляється, що інформація про вартість доставки товару чітко вказана в процесі оформлення замовлення і залежить від вибору перевізника/служби доставки та способу доставки. Вартість використання електронних засобів зв'язку регулюється договором між Покупцем та його інтернет-провайдером або постачальником послуг електронного зв'язку, залежно від обставин.

Пункт 7
Продавець виставляє та передає Покупцеві рахунок-фактуру відповідно до чинного законодавства Словацької Республіки. Відправляючи замовлення, Покупець погоджується з тим, що рахунок-фактура буде відправлений разом з товаром або наданий Покупцеві в електронному вигляді. Рахунок-фактура надсилається разом з товаром, а рахунок-фактура є також накладною та гарантійним талоном, якщо не надається окремий гарантійний талон.

Пункт 8
Відмова від укладеного договору здійснюється відповідно до закону та ЗУП. Якщо покупна ціна була сплачена до укладення договору, а договір не був укладений навіть протягом 14 днів з моменту отримання замовлення покупця, покупцеві негайно повертається покупцеві покупна ціна. Повернення покупної ціни здійснюється на рахунок, з якого надійшла оплата, або в інший спосіб за домовленістю сторін. У разі виникнення сумнівів, перед поверненням сплаченої ціни Продавець має право вимагати від Покупця підтвердження того, що він є власником рахунку та/або законності отримання коштів. Якщо Продавець зобов'язаний повернути Покупцеві Покупну ціну, а Товар вже поставлений Покупцеві, Продавець повертає Покупцеві Покупну ціну після повернення Товару Продавцю.



Стаття IV.
Поставка товару та умови поставки



Пункт 1
Продавець зобов'язаний поставити Товар Покупцеві протягом 30 днів з дати укладення договору між Продавцем і Покупцем в порядку, встановленому цими ЗУП. Продавець зобов'язаний доставити товар Покупцеві за адресою, вказаною Покупцем при оформленні замовлення, і виключно особі, зазначеній як Покупець, або забезпечити отримання товару особою, уповноваженою Покупцем на отримання товару за його/її відсутності. З цієї причини важливо, щоб Покупець правильно вказав свої ідентифікаційні дані при замовленні товару і дані для доставки товару. Особа, яка здійснює доставку, має право відповідним чином з'ясувати та перевірити у особи, яка приймає товар, чи є ця особа покупцем і чи має вона повноваження приймати товар. Якщо цього вимагають обставини, продавець і покупець можуть домовитися про продовження терміну поставки або про заміну товару тієї ж якості і за тією ж ціною. Вартість доставки товару вказується в кошику під час оформлення замовлення.

Пункт 2
Доставка товару покупцеві можлива тільки в тому випадку, якщо була сплачена ціна покупки і вартість за поставлений товар. В іншому випадку продавець або перевізник / агент з доставки має право не доставляти товар, і продавець не вважається таким, що не виконав зобов'язання з доставки. Покупець зобов'язаний належним чином прийняти товар від перевізника/агента з доставки в обсязі замовлення, прийнятого Продавцем. З моменту отримання товару в узгодженому місці право власності на товар переходить до Покупця. Покупець, який не відповідає визначенню споживача, викладеному в статті 2 (а) Закону № 250/2007 Зб. зак. про захист прав споживачів, зі змінами та доповненнями, набуває право власності на товар тільки після повної оплати повної покупної ціни товару.

Пункт 3
Спосіб доставки товару покупець обирає на торговому порталі, в процесі замовлення товару із запропонованих продавцем варіантів. Загалом, можлива доставка товару транспортно-експедиційною компанією або поштовою компанією, вартість перевезення вказується в замовленні.

Пункт 4
У певних випадках Продавець має право змінити спосіб перевезення товару, обраний Покупцем, на інший запропонований спосіб перевезення до прийняття замовлення. У такому випадку Покупець буде проінформований про це в письмовій формі, йому буде запропоновано внести зміни в замовлення, умови договору відповідно до статті 2 ЗУП і проінформовано про зміну вартості доставки. Зміна транспортних витрат через зміну виду транспорту не вплине на покупця.

Пункт 5
Покупцеві повідомляється, що Продавець також має право поставити Товар кількома окремими поставками, за умови, що ціна перевезення також застосовується до таких окремих поставок, як якщо б замовлення було прийнято (тобто кілька перевезень оплачуються за ціною одного перевезення).

Пункт 6
Продавець, транспортна компанія або служба доставки має право повідомити Покупця про доставку товару електронною поштою, текстовим повідомленням або будь-якою іншою відповідною формою (наприклад, по телефону). Покупець погоджується з тим, що Продавець зобов'язаний надати транспортно-експедиторській компанії або службі доставки наступні дані Покупця. Покупець повинен бути доступний за адресою, наданою Покупцем під час повідомлення про доставку товару.

Пункт 7
При отриманні товару покупець повинен підтвердити свою особу перевізнику за допомогою дійсних документів, що посвідчують особу (посвідчення особи або паспорт). Ці документи повинні засвідчувати особу покупця та його повноваження на отримання товару. В іншому випадку товар не може бути переданий продавцем/перевізником.

Пункт 8
Продавець має право в односторонньому порядку і на власний розсуд внутрішньо визначити вартість замовлення, при якій Покупець більше не оплачує вартість доставки товару. Факт оплати або несплати Покупцем вартості фрахту відображається в замовленні на сайті www.protechshop.com.ua. Продавець має право в односторонньому порядку змінювати і модифікувати вартість замовлення (укладеного договору), за яким Покупець не оплачує вартість фрахту, без необхідності зазначення зміни в цих ЗУП. Ця зміна не впливає на укладені договори.

Пункт 9
Покупець має право оглянути партію товару, тобто товар, а також його упаковку відразу після доставки в присутності представника Продавця. У разі виявлення дефекту та/або якщо партія товару є неповною (менша кількість одиниць товару або відсутній замовлений товар), представник Продавця зобов'язаний на вимогу Покупця скласти Акт про пошкодження із зазначенням обсягу та характеру дефекту товару, достовірність якого повинен підтвердити Покупець. На підставі складеного таким чином і переданого Продавцю акта Покупець може згодом відмовитися від отримання доставленого дефектного товару або підтвердити доставку дефектного товару і згодом, відповідно до цих Умов, пред'явити Продавцю або уповноваженій ним особі претензії щодо недоліків товару. У випадку, якщо Покупець відмовляється прийняти доставлений дефектний товар, всі витрати, обґрунтовано понесені на повернення товару Продавцю, несе Продавець. Якщо партія товару є неукомплектованою, або якщо це очевидний дефект, який Покупець міг би виявити, оглянувши партію товару при доставці товару, і про який Покупець не повідомив представника Продавця відповідно до вищезазначеного пункту цих Претензій та Умов, подальші претензії такого роду приймаються лише в тому випадку, якщо Покупець доведе, що товар вже мав заявлені дефекти на момент його отримання Покупцем.

Пункт 10
Продавець зобов'язаний невідкладно повідомити Покупця про неможливість доставки товару у разі настання форс-мажорних обставин або причин, за які Продавець або перевізник / агент з доставки не несуть відповідальності. У такому випадку Продавець зобов'язаний запропонувати або надати Споживачеві альтернативне виконання і діяти відповідно до ОУП та законодавства.

 

Стаття V.

Гарантія, умови скарги та порядок розгляду скарг

Пункт 1
Положення цього пункту не поширюються на покупця, який не є споживачем, та/або на осіб, які купують товар з метою здійснення підприємницької діяльності, а не для особистого споживання фізичних осіб; відповідальність за недоліки товару в цьому випадку регулюється положеннями §422 та ін. Господарського кодексу. Продавець розглядає скарги споживачів відповідно до законодавства Словацької Республіки, зокрема Закону № 250/2007 Зб. з наступними змінами та доповненнями, Цивільного кодексу Словацької Республіки та чинного законодавства.

Пункт 2
Для всіх товарів, придбаних на підставі цивільно-правових відносин, гарантійний термін відповідно до законодавства Словацької Республіки, як правило, становить 24 місяці, якщо законодавством Словацької Республіки не передбачено коротший термін для певних видів товарів. Гарантійний термін починається з дати отримання товару покупцем. Продавець несе відповідальність перед покупцем-споживачем за недоліки товару відповідно до статей 623 і 623 Цивільного кодексу.

Пункт 3
Тривалість гарантійного терміну визначається законодавством Словацької Республіки. Якщо на проданому товарі, його упаковці або інструкції, що додається до нього, зазначено термін використання, гарантійний термін не закінчується до закінчення цього терміну.

Пункт 4
Гарантія не поширюється на дефекти та пошкодження, що виникли у зв'язку з нормальним зносом, діями покупця або третьої особи після того, як покупець прийняв товар, непрофесійним, недбалим поводженням, надмірними навантаженнями, механічними пошкодженнями або зносом, використанням товару всупереч його інструкції або призначенню або недотриманням правил використання, обслуговування або зберігання, стихійними лихами, непрофесійним або неналежним монтажем або установкою або зберіганням, в результаті непроведення регулярного технічного обслуговування і сервісних оглядів (якщо вони передбачені інструкцією користувача). Гарантія Покупця також втрачає чинність, якщо з товару знято пломбу або якщо товар підроблено.

Пункт 5

Якщо Покупець бажає подати Скаргу або Повернення коштів, він повинен підготувати копію
підтвердження покупки (рахунок-фактуру, яка також служить гарантійним талоном). Заповніть Заяву про скаргу або Заяву про повернення коштів і прикладіть її разом з документом, що підтверджує покупку, до упакованого товару. Наступні інструкції допоможуть вам діяти далі:

1. Виберіть, що ви хочете зробити: повернути кошти за товар або подати скаргу.
2. Якщо ваша посилка важить менше 50 кг, заповніть всі необхідні дані, і кур'єр забере посилку після того, як ви завершите реєстрацію скарги. Якщо ваша посилка важить більше 50 кг, оберіть опцію "Я сам організую доставку" при створенні скарги і після її реєстрації зв'яжіться з нашою клієнтською підтримкою, щоб обговорити наступні кроки.
3. Після заповнення необхідних даних натисніть "Подати скаргу".
4. Після створення скарги буде згенеровано звіт, який надійде на вашу електронну скриньку з
подальшими інструкціями.

Якщо у вас виникли питання або вам потрібна подальша допомога, будь ласка, не соромтеся звертатися до нас.
Ми тут для вас і завжди раді допомогти.

 

 

Пункт 6
Покупець повинен додати до скарги розбірливу копію документа, що підтверджує купівлю товару (рахунок-фактуру, який служить гарантійним талоном), а також повідомлення про претензію з описом дефекту разом з товаром, щодо якого пред'явлено претензію. Товар повинен бути доставлений в чистому стані і з аксесуарами, що поставляються разом з товаром. Без пред'явлення товару або підтвердження того, що товар був придбаний у продавця і на нього поширюється гарантійний термін, неможливо оцінити та розглянути претензію.

Пункт 7
Продавець розглядає претензії споживачів відповідно до законодавства Словацької Республіки, зокрема Закону № 250/2007 Зб. з наступними змінами та доповненнями, Цивільного кодексу Словацької Республіки та чинного законодавства. Якщо йдеться про дефект, який можна усунути, покупець має право на його безкоштовне, своєчасне та належне усунення. Продавець зобов'язаний усунути дефект без невиправданої затримки. Замість усунення дефекту Покупець може вимагати заміни товару або, якщо дефект стосується лише частини товару, заміни частини, якщо це не спричинить непропорційних витрат для Продавця по відношенню до ціни товару або серйозності дефекту. Продавець завжди може вирішити скаргу шляхом заміни товару замість усунення дефекту, якщо це не спричинить Покупцеві серйозних незручностей. Якщо є дефект, який неможливо усунути і який перешкоджає належному використанню товару, Покупець має право вимагати заміни товару або відмовитися від договору. Такі ж права застосовуються до покупця, якщо недоліки можна усунути, але якщо покупець не може використовувати річ належним чином через повторне виявлення недоліків після ремонту або через більшу кількість недоліків. За наявності інших невиправних дефектів Покупець має право на знижку з ціни товару.

 

Пункт 8
Продавець зобов'язаний повідомити Покупця про спосіб розгляду скарги негайно, в більш складних випадках протягом 3 днів з моменту початку процедури розгляду скарги, в таких випадках, якщо потрібна складна технічна оцінка стану товару, не пізніше ніж протягом 30 днів з моменту початку процедури розгляду скарги. Після визначення способу розгляду скарги продавець або призначена ним особа зобов'язаний розглянути скаргу негайно; в обґрунтованих випадках скарга може бути розглянута пізніше. Однак розгляд скарги не може тривати довше 30 днів з дня подання скарги. Після закінчення терміну розгляду скарги споживач має право відмовитися від договору або обміняти товар на новий. Після закінчення процедури розгляду скарги, а також на вимогу Продавця Покупець зобов'язаний протягом 15 днів прийняти від Продавця заявлений товар, якщо скарга була вирішена шляхом ремонту, надання знижки, обміну товару (нового товару) або відхилення скарги. Скарги та пропозиції споживача можна надсилати на адресу юридичної адреси Продавця.

Пункт 9
Якщо Покупець не вступить у володіння товаром навіть протягом 30 днів після врегулювання скарги або протягом 30 днів з дати повторної доставки товару Покупцеві, або не вступить у володіння товаром протягом такого ж терміну після того, як Продавець надішле повідомлення після закінчення процедури розгляду скарги на контактну адресу, надану Покупцем, Продавець має право відповідно до законодавства вимагати від Покупця плату за виконання зобов'язань у розмірі 0,50 євро за кожен день зберігання.

Параграф 10
Якщо споживач пред'явив претензію щодо товару протягом перших 12 місяців з моменту покупки, продавець може відхилити претензію тільки на підставі професійної оцінки; незалежно від результатів професійної оцінки, від споживача не можна вимагати оплати витрат на проведення професійної оцінки або будь-яких інших витрат, пов'язаних з професійною оцінкою.

Пункт 11
Якщо споживач пред'явив претензію щодо товару після закінчення 12 місяців з дня купівлі, а продавець відхилив її, особа, яка вирішила претензію, зазначає в документі про врегулювання претензії, кому споживач може надіслати товар для проведення експертної оцінки. Якщо товар направляється на експертизу визначеній особі, витрати на проведення експертизи, а також будь-які інші обґрунтовано понесені у зв'язку з цим витрати несе продавець, незалежно від результату експертизи. Якщо споживач доведе, що експертиза встановила, що продавець несе відповідальність за дефект, споживач може повторно пред'явити претензію; гарантійний термін не закінчується під час проведення експертизи. Продавець зобов'язаний відшкодувати споживачеві протягом 14 днів з дня повторного пред'явлення вимоги всі витрати, пов'язані з проведенням професійної експертизи, а також всі обґрунтовано понесені витрати, пов'язані з нею. Повторно заявлена претензія не може бути відхилена.

Пункт 12
Продавець інформує Покупця про результат розгляду претензії негайно після завершення процедури розгляду претензії по телефону або електронною поштою, а Покупцеві разом з товаром або по електронній пошті надаються докази розгляду претензії. Продавець зобов'язаний протягом 30 днів з дня пред'явлення претензії видати Покупцеві письмовий документ у відповідній формі, наприклад, електронною поштою, особисто або за допомогою поштової, кур'єрської служби або служби доставки, не пізніше, ніж спосіб визначення претензії та врегулювання претензії.



Стаття VI.
Повернення товару - відмова від договору


Пункт 1

Інструкція про право Покупця на відмову від договору / реалізація права на відмову від договору.
Покупець має право відмовитися від договору без пояснення причин протягом 14 днів з отримання товару. Термін відмови від договору закінчується через 14 днів після того, як Покупець або призначена ним третя особа, за винятком перевізника, прийме товар.
Якщо товари в замовленні доставляються окремо, термін відмови від договору закінчується через 14 днів після того, як Покупець або призначена ним третя особа, за винятком перевізника, отримає товар, який був доставлений останнім. При реалізації права на відмову від договору Покупець зобов'язаний повідомити Продавця про своє рішення відмовитися від цього договору однозначною заявою (шляхом реєстрації в системі відмови від договору, яка вкладена нижче).

Строк на відмову від договору зберігається, якщо Покупець надішле повідомлення про реалізацію права на відмову від договору до закінчення строку на відмову від договору. Подальші умови регулюються законом № 102/2014 Зб. зак. У разі відмови від договору Продавець зобов'язаний повернути Покупцеві всю сплачену суму. Продавець зобов'язаний повернути Покупцеві платіж без невиправданої затримки, найпізніше протягом 14 днів з дня отримання ним повідомлення Покупця про відмову від цього договору, а також придбаний товар згідно із замовленням. Повернення коштів за придбаний товар буде здійснено Покупцеві тільки після того, як повернутий товар буде доставлений назад на адресу Продавця.
Якщо Покупець бажає відмовитися від Договору, він повинен підготувати копію документа, що підтверджує покупку - Інвойс та заповнену Заяву про відмову від Договору.
За товаром приїде кур'єр. Наступна інструкція допоможе вам діяти далі:
1. Виберіть опцію "Повернення коштів".
2. Якщо ваша посилка важить до 50 кг, заповніть всі необхідні дані, і кур'єр приїде забрати посилку після того, як ви завершите реєстрацію скарги. Якщо ваша посилка важить більше 50 кг, оберіть опцію "Я організую доставку самостійно" при створенні скарги і після її реєстрації зв'яжіться з нашою службою підтримки, щоб узгодити наступні кроки.
3. Після того, як ви заповнили необхідні дані, натисніть "Подати скаргу".
4. Після створення скарги буде згенеровано звіт, який надійде на вашу електронну скриньку з подальшими інструкціями.
Якщо у вас виникли запитання або вам потрібна подальша допомога, будь ласка, не соромтеся зв'язуватися з нами. Ми тут для вас і завжди раді допомогти.



п. 2
У разі повернення пошкодженого, використаного або зношеного товару або товару без супровідних документів та аксесуарів Продавець має право вимагати від Покупця відшкодування збитків або пред'явити йому інші юридичні вимоги в порядку цивільного судочинства (за винятком товарів, повернутих у зв'язку з доведеними гарантійними дефектами).

Пункт 3
За домовленістю між Продавцем і Покупцем та відповідно до цих ОУЗ, Покупець не має права відмовитися від договору купівлі-продажу без пояснення причин у будь-якому з наступних випадків: a) продаж товару, упакованого в захисну упаковку, який не підлягає поверненню з міркувань здоров'я або гігієни і захисна упаковка якого була пошкоджена після доставки. (b) продаж товарів, які через свою природу можуть бути нерозривно змішані з іншими товарами після доставки.

Пункт 4
У разі порушення умов відмови від договору або належного повернення товару Продавець має право вимагати від Покупця відшкодування завданих цим збитків відповідно до чинного законодавства.

Пункт 5
Обов'язком Покупця за цими умовами є прийняття замовленого товару та оплата товару. Якщо Покупець не приймає товар у місці, визначеному Покупцем, та/або в терміни, заздалегідь узгоджені між кур'єром і Покупцем, без попереднього письмового розірвання договору, Продавець має право вимагати від Покупця розірвання договору, Продавець має право вимагати відшкодування збитків у розмірі фактичних витрат на безуспішну спробу доставити замовлення

Пункт 6
Якщо інше не узгоджено між продавцем і покупцем, споживач-покупець не може відмовитися від договору, предметом якого є продаж товарів, виготовлених за особливими вимогами споживача, товарів, виготовлених за індивідуальним замовленням, або товарів, призначених спеціально для одного споживача.



Стаття VII.
Альтернативне вирішення спорів

Якщо споживач не задоволений тим, як продавець розглянув його скаргу, або вважає, що продавець порушив його права, споживач має право звернутися до продавця з вимогою про відшкодування збитків. Якщо Продавець негативно відповість на вимогу споживача, зазначену в попередньому реченні, або не відповість на таку вимогу протягом 30 днів з дня її відправлення споживачем, споживач має право подати заяву про ініціювання альтернативного вирішення спору відповідно до положень ст. 12 Закону № 391/2015 Зб. про альтернативне вирішення споживчих спорів і про внесення змін і доповнень до деяких законів. Компетентним органом для альтернативного вирішення споживчих спорів із продавцем є Словацька торгова інспекція https://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi
soi або інша компетентна уповноважена юридична особа, зареєстрована в переліку суб'єктів альтернативного вирішення спорів, який веде Міністерство економіки Словацької Республіки (перелік доступний за посиланням http://www.mhsr.sk/). Споживач має право вибрати один з наступних органів альтернативного вирішення спорів. Це не впливає на можливість звернення до суду. Споживач може скористатися онлайн-платформою вирішення спорів, доступною за адресою
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.



Стаття VIII.
Персональні дані та їх захист

8.1 Сторони погоджуються, що з метою належної обробки та доставки замовлення Покупець, якщо він є фізичною особою, зобов'язаний повідомити Продавцю в порядку черговості своє ім'я та прізвище, адресу постійного місця проживання, включаючи поштовий індекс, номер телефону та адресу електронної пошти.
8.2 Сторони погоджуються, що з метою належної обробки та доставки замовлення, якщо Покупець є юридичною особою, Покупець зобов'язаний повідомити Продавцю по порядку своє найменування, адресу юридичної особи, включаючи поштовий індекс, номер платника ПДВ (у разі його присвоєння), номер телефону та адресу електронної пошти.
8.3 Покупець, який зареєструвався в Інтернет-магазині, може в будь-який час перевірити і змінити надані персональні дані, а також скасувати свою реєстрацію, увійшовши на сайт електронної комерції в розділі "Реєстрація".
8.4 Цим Продавець повідомляє Покупця, що відповідно до статті 6 (1) (b) Регламенту (ЄС) 2016/679 Європейського Парламенту та Ради від 27 квітня 2016 року про захист фізичних осіб у зв'язку з обробкою персональних даних і про вільне переміщення таких даних та про скасування Директиви 95/46/ЄС (Загальний регламент про захист даних), (далі - "Регламент"), Продавець, як оператор інформаційної системи, буде обробляти персональні дані Покупця в процесі укладення Договору купівлі-продажу без згоди Покупця як суб'єкта персональних даних, оскільки обробка персональних даних Покупця буде здійснюватися Продавцем в рамках переддоговірних відносин з Покупцем і обробка персональних даних Покупця необхідна для виконання Договору купівлі-продажу, в якому Покупець виступає однією з договірних сторін.
8.5 Відповідно до статті 6(1)(f) Регламенту, Продавець може після доставки замовлених товарів або послуг Покупцеві, на підставі законного інтересу, також обробляти персональні дані Покупця в цілях прямого маркетингу та надсилати інформацію про нові продукти, знижки та акції на пропоновані товари або послуги на електронну адресу Покупця.
8.6 Продавець зобов'язується обробляти та розпоряджатися персональними даними Покупця відповідно до чинного законодавства Словацької Республіки.
8.7 Продавець заявляє, що відповідно до статті 5(1)(a) та (b) Регламенту він буде збирати персональні дані Покупця виключно з метою, викладеною в цих Умовах.
8.8 Продавець заявляє, що він завжди буде збирати персональні дані Покупця окремо на належній правовій основі для цілей, відмінних від тих, що викладені в цих Умовах продажу та розгляду скарг, і забезпечить, щоб такі персональні дані оброблялися та використовувалися лише у спосіб, що відповідає меті, для якої вони були зібрані, і не будуть об'єднані з персональними даними, зібраними з будь-якою іншою метою або з метою виконання Договору купівлі-продажу.
8.9 Перед розміщенням замовлення Покупцеві буде запропоновано підтвердити, поставивши галочку перед розміщенням замовлення, що Продавець повідомив Покупця достатнім, зрозумілим і безпомилковим чином про те, що
(a) свої ідентифікаційні дані, викладені в статті 1 цих Умов продажу та рекламацій, що підтверджують особу Продавця,
(b) контактні дані Продавця або відповідальної особи Продавця,
c) мету обробки персональних даних, яка полягає в укладенні договору купівлі-продажу між Продавцем і Покупцем та правову основу для обробки персональних даних,
d) що Покупець зобов'язаний надати запитувані персональні дані з метою укладення договору купівлі-продажу та належної обробки та доставки замовлення,
e) якщо обробка ґрунтується на статті 6(1)(f) Регламенту, що законним інтересом, який переслідує Продавець, є прямий маркетинг,
f) ідентифікаційні дані третьої сторони, якою є компанія, що доставляє замовлені товари покупцеві, або ідентифікаційні дані інших одержувачів або категорій одержувачів персональних даних, якщо такі є,
g) період зберігання персональних даних або критерії його визначення,
8.10. Продавець заявляє, що він буде обробляти персональні дані відповідно до добрих намірів і діятиме таким чином, щоб не суперечити і не обходити Регламент або інші загальноприйняті закони.
8.11 Відповідно до Регламенту, Продавець зобов'язаний надати Покупцеві, дані якого він обробляє, наступну інформацію
(a) ідентифікаційні та контактні дані Продавця та, за необхідності, представника Продавця,
(b) контактні дані відповідальної особи, якщо така є,
(c) цілі, для яких обробляються персональні дані, та правові підстави для обробки,
(d) якщо обробка здійснюється на підставі статті 6(1)(f), законні інтереси, які переслідує продавець або третя особа,
(e) одержувачів або категорії одержувачів персональних даних, якщо такі є,
(f) у відповідних випадках інформацію про те, що продавець має намір передати персональні дані третій країні або міжнародній організації,
(g) термін зберігання персональних даних або критерії для його визначення,
(h) інформацію про наявність права вимагати від продавця доступу до своїх персональних даних та права на їх виправлення або видалення чи обмеження обробки або права на заперечення проти обробки, а також права на перенесення даних,
(i) право подати скаргу до наглядового органу,
(j) інформацію про те, чи є надання персональних даних законною або договірною вимогою або вимогою, необхідною для укладення договору, чи зобов'язаний покупець надавати персональні дані, а також про можливі наслідки ненадання таких даних,
(k) про наявність автоматизованого прийняття рішень, включаючи профілювання;
Покупець має право отримати від Продавця копію персональних даних, які обробляються, та отримати всю вищезазначену інформацію. За будь-які додаткові копії, запитувані Покупцем, Продавець може стягувати плату, еквівалентну адміністративним витратам на виготовлення копії.
8.12 Якщо Покупець реалізує своє право, передбачене пунктом 7.11, у письмовій або електронній формі, і зміст його запиту вказує на те, що він реалізує своє право, передбачене пунктом 7.11, вважається, що запит був зроблений відповідно до цього Регламенту.
8.13. Покупець має право заперечувати проти обробки Продавцем його персональних даних, які, на його думку, обробляються або будуть оброблятися для цілей прямого маркетингу, включаючи профілювання в тій мірі, в якій це пов'язано з таким прямим маркетингом. Якщо Покупець заперечує проти такої обробки, Продавець припиняє обробку Персональних даних для цілей прямого маркетингу з дати отримання такого заперечення Продавцем, і Персональні дані відповідного Покупця більше не обробляються для таких цілей і не будуть оброблятися для таких цілей.
8.14. Якщо Покупець підозрює, що його персональні дані обробляються незаконно, він може подати скаргу до Управління з питань захисту персональних даних Словацької Республіки. Якщо покупець не має повної дієздатності, його права може здійснювати його законний представник.
8.15. Продавець вживає відповідних заходів для надання Покупцеві всієї інформації, зазначеної в пункті 7.11, у стислій, прозорій, зрозумілій та легкодоступній формі, чітко та просто сформульованій. Продавець надає інформацію в електронному вигляді або, відповідно до Регламенту, за допомогою інших засобів, які можуть бути узгоджені з Покупцем.
8.16 Продавець надає Покупцеві інформацію про дії, вчинені на підставі запиту Покупця, без невиправданої затримки і в будь-якому випадку протягом одного місяця з моменту отримання запиту.
8.17. Продавець цим повідомляє Покупця, що в силу виконання укладеного договору обробка персональних даних Покупця передбачає, що персональні дані Покупця будуть розкриті та надані наступним третім особам або групам одержувачів:

DPDgroup International Services GmbH & Co. КГ
Wailandstr. 1,
63741 Ашаффенбург,
Німеччина
ID: D4102V_HRA3340

Direct Parcel Distribution SK s.r.o.
В аеропорту 5
821 04 Bratislava - mestská často Ružinov
Словаччина
ID: 35 834 498

GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o.,
Budča 1039, 962 33 Budča
Словаччина
ID:36624942

SmartSelling a.s.
Netroufalky, 625 00 Bohunice,
ID: 29210372
Чеська Республіка
Компанія зареєстрована в Комерційному реєстрі районного суду м. Брно, секція B, вкладиш 7559


Стаття IX.
Прикінцеві положення

9.1 Продавець має право зберігати та архівувати взаємну документацію та Договір в електронній формі разом з відповідними Загальними умовами протягом 5 років. Покупець не матиме доступу до архіву договору. Для укладення договору пропонується словацька мова. Покупець має право відтворювати істотні елементи договору в електронній формі відповідно до закону. Договір укладається на період до виконання зобов'язань сторін за договором або на період до моменту його розірвання відповідно до договору, ОУЗ та правових норм. Мінімальний термін дії зобов'язань споживача-покупця за договором визначається законодавством Словацької Республіки, ОУТ та договором.

9.2 Для доставки електронних повідомлень, адресованих Покупцеві, якщо Продавець не отримає повідомлення про помилку про неможливість доставки повідомлення (електронного листа або SMS-повідомлення) на вказану адресу електронної пошти або номер телефону Покупця (мобільного телефону), повідомлення (електронний лист або SMS-повідомлення) вважається доставленим на наступний день після його відправлення, якщо інше не передбачено обов'язковим законодавством. Посилка також вважається доставленою, якщо адресат відмовився від її прийняття або якщо адресат з власної вини або бездіяльності не прийняв її. У такому випадку воно вважається врученим після закінчення встановленого відправником строку зберігання у відділенні поштового зв'язку та повернення відправлення відправнику, про що відправник повинен надати неушкоджені докази. Повідомлення, доставлені кур'єрською службою (Slovenská pošta, Geis, GLS), вважаються доставленими в момент отримання договірною стороною. Якщо доставка кур'єрською службою виявиться невдалою, моментом доставки вважається третій день після першої спроби доставки, причому спроба доставки підтверджується декларацією кур'єрської служби.

9.3 Якщо будь-яке положення ОУЗ та/або Контракту буде визнано недійсним або недієвим, така недійсність або недієвість не тягне за собою недійсність або недієвість інших положень Контракту/ОУЗ. У такому випадку сторони зобов'язуються невідкладно замінити таке недійсне або неефективне положення новим таким чином, щоб зберегти мету, яку переслідувало відповідне недійсне або неефективне положення на момент його прийняття або укладення цього договору, залежно від обставин.

9.4 Інспекція Словацької торгової інспекції, що знаходиться в Банській Бистриці, має право здійснювати нагляд за діяльністю Продавця.
9.5 Застосовним матеріальним та процесуальним правом є право Словацької Республіки. Усі спори, що виникають з ОУЗ, Договору або у зв'язку з ними, включаючи спори, що виникають у зв'язку з поставкою товарів, розглядаються і вирішуються виключно судами Словацької Республіки відповідно до законодавства Словацької Республіки.

9.6 ОУЗ набувають чинності і є обов'язковими з моменту їх публікації на веб-сайті Продавця, а також можуть бути переглянуті за місцезнаходженням Продавця. Продавець залишає за собою право на власний розсуд скасовувати, змінювати, модифікувати або замінювати їх новими, за умови, що до укладених договорів будуть застосовуватися ОУП, чинні на момент укладення договору купівлі-продажу. Реєструючись, а також відправляючи замовлення і натискаючи на згоду з текстом ОУП на сайті www.protechshop.com.ua в кінці процесу оформлення замовлення, покупець підтверджує, що йому була надана інформація про право покупця на відмову від договору відповідно до ст. 3 ч. 1 п. "h" Закону № 102/2014 Зб. зак, що він ознайомився і погоджується з ОУП, Порядком розгляду скарг (ст. 5), вважаючи їх частиною договірних відносин.

ОУП в цій редакції опубліковані і діють з 1 жовтня 2019 року і застосовуються до замовлень, доставлених через торговий портал після цієї дати.